blog

Friday 8 April 2011

  APE MINAT KORANG SUME?????

    sebagai sorng laki ap minat korng? Bagi lelaki arjuna mcm ak nih,hehe minat ak lebih kepada kereta..bg ak minat aku nih memberi kepuasan pd aku slepas ap yg aku dh bwat pd kereta aku,,,meti korng tnye ap aku dh bwt kt kereta aku kn,,jwapannye aku x wt pape lg,,,HAHAHAHAH!!!!....
      mcm mane ak nk upgred,nk makeup2 kereta sedngkan duit xad,,haha,,,bwt mase nih ak nk kumpul duit untk kawin dlu,,bile dh ekonomi ak da stabil bru ak nk teruskan mint ak nih,,heheh,,,,,tp aku btol2 mint kt kereta,,,xad rumah pn xpela aslkn ad kereta,,,hahaha,,
aku jgkmint kt 1sukan xtream nih,,iaitu sukan drift,,,sejk brtapaknye sukan drift kt malaysia nih ak da mula jtuh aty kt sukan drift nih,,pergerakannye yg liuk lentok mase lalu kt selekoh 2 la yg da wat aku jatuh aty,,,,aptah lg bile dengar ad ank malaysia yg da jd taiko kepada sukan drift nih,,,siape lg kalu bkan tengku djan,,lg2 la wat aku semangt,,hehehe,,,,bestnye kalau tengku djan nk amik ak jd ank murid dye,,,hahhahhahah,,,,jwbnye sampai bile2 memang takla,,,,hahaha,,,,,ok la korng,,jom layn gmbr2 nih dlu,,,chow,,,,!!!!
                                                 perghhh!!!cantik siotttt!!!!!

                        berasap2 dowh,,memang syuiok gillleee!!!!

                                      amacam????xterpikat ke dowh???

salah 1 kereta untuk drift,,,

                                         hilah dye tengku djan,,,,:-)
                                                        


p/s:pompuan pn leh drift xkn kite ank jantan xleh drift,,,malu der,,,,hahahah!!!!

No comments:

Post a Comment